Forlat

Gud jag fortjanar inte ens att ha en blogg, Jag har val inte uppdaterat pa ca 2 manader!
Jag har ju hunnit med en massa grejer, hawaii, Jessie har akt hem och jag har shoppat en smula!

Jag kan val borja att beratta lite om Hawaii. Det var underbart. Hostelet lag lite illa till men dom hade 2 strora vans som korde folk till stranden varje dag. och dom hade oxa roliga turer man kunde aka pa varje dag. Jag och Jessie akte pa Whalewatching och en tur som gick till Big beach och little beach. Little beach var en nudist strand vilket var intressant. Vi traffade massa roligt folk och jag ville verkligen inte aka hem!

Innan Jessie akte hem till Sverige igen sa hade vi sa klart en askedsfest kombinerad fodelsedags fest for Carly som fyllde ar. Jag blev svinfull som vanligt, eftersom jag inte kan hantera min alkohol langre! Men de jag kommer ihag var kul!

Dagen efter sa tog jag med Jessie till TJ Maxx for lite shopping, Jessie shoppade loss och jag kopte ett par sandaler:



I mandags forra veckan akte jag, min moster och hennes kompis Pelle som var har och besokte fran Sverige, till Everett Outlet mall for att fa lite shopping gjord!
Jag kopte en langklanning pa Guess:



Och tva linne pa Tommy Hillfiger. Och ett  par nya jogging skor:



Igar var de dags for min avskedsmiddag, japp ja vet att de e tidigt for att jag inte aker forens om 3 veckor, men de sa mycket som hander just nu och den nya aupairen kommer snart, sa de blidde den har helgen.

Sa jag Noah och Di akte till ett stalle som heter Teatro ZinZanni, dar man sitter i ett fancy cirkus talt och ater middag medans en forestallning med akrobater och sangare pagar runt omkring an. De var riktigt trevligt. Ungarna fick hanga med en barnvakt.

Jag fick en lite avskeds present fran familjen. En ask franTiffanys.



Och e den var:

En liten pase med


image274
Ett jatte fint halsband i! Jag alskar de verkligen.

Nu kommer lite random bilder fran dom senaste veckorna;

 Anya och hennes kompisar nar dom har upptradende i skolan.

Jag Jonas och Anya akte till stranden forra sondagen, De var varmt i luften, men super kallt i vattnet.

Michelle drack ol nar jag var hemma hos Nikki, Michelle och Taylor och drack lite.

Jag och Jonas akte till parken idag, de var underbart vader!

Har annu fler bilder, men blogg.se e sa segt sa jag orkar inte lagga upp alla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback