Blå tå!

Nu har vi precis städat hela huset efter grillfesten! De var en helt okey grillfest. jag hade väl inte super kul, men de var för att nästan alla kände varandra på festen och hade mycket att prata om! Men jag lekte lite med ungarna pratade med lite trevliga människor. Men det var riktigt tråkigt att säga hejdå till Josh, Julie och lille Angelo som jag nog inte kommer träffa mer.

Jag slog i tån i dörren idag och de gjorde svin ont, men jag kunde inte svära, skrika lr gråta for ungarna var precis brevid mig, men de gjorde sa jäkla ont. Och nu e insidan på tån aldeles blå och jag kan knappt ha på mig skor. Hoppas att den blir bättre tills imorgon.

Nu ska jag ga och kolla på film med familjen. Jag hoppas verkligen inte att de e Cars, for jag avskyr den filmen!

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback