Lange sen sist!

I fredags gick jag, Jessie, Nikki och Tyler till en bar inte lang ifran var N&T bor! De var riktigt trevligt. Jag var nykter for jag hade inte rad att dricka! Men jag hade super roligt anda!

I lordags jobbade jag pa kvallen, hade mina ungar plus 2 extra. Dom extra ungarna var jobbiga for dom vagrade sova!

Igar satt jag hemma hos Nikki & Tyler hela dagen och vi kollade pa vanner och Seven och spelade Wii!

Idag har jag varit pa gymmet. Forsta gangen pa jatte lange! Och nu kokar jag agg och sen ska jag ata lunch framfor tvn och titta pa Into the Wild! Har ju velat se den filmen jatte lange sa antligen far jag se den!

Nasta helg ska vi fira
Saint Patricks day pa en irlands bar i Seattle, vilket ska bli riktigt kul!

Nu maste jaga ata for jag e super hungrig!

Kommentarer
Postat av: Jessie!!!!

det va pa tiden...... =)

2008-03-10 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback