jaha

Ja de var den forsta och sista skateboard lektionen nagonsin! Jonas var bara for radd for allt!!
De spelade ingen roll vad lararen forsokte fa honom att gora, han sa att de var laskigt och att han inte ville gora de!
Bada min ungar e riktigt tontar! Riktigt javla jobbigt, och mina vardforaldrar later dom vara tontar! Man maste ju fan satta lite press pa dom ibland!

Sa nu maste vi kom pa nat annat han kan prova pa! Jag foreslar ballet lr typ ballroom dance!

Ikvall ska jag nog till gymmet nar jag slutat jobba! Men eftersom jag ska dit imorgon bitti oxa sa kanns de som de blir for tatt in pa varandra! Och de e alltid sa jakla mycket folk dar den tiden, typ omojligt att fa parkering!
Men men vi far se, jag far for mig att jagkommer hamna i soffan istallet!

Tva bilder fran festen i lordags!
Jag och min pimpcup!

Tyler, Nikki och jag ater den OTROLIGT goda glasstartan!

Nu kom Anya hem fran skolan sa de e dags att vacka Jonas och ata lite mellanmal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback