En massa djur och jobb

Jag och Jonas akte till Zoo har i Seattle idag! De var lite kallt, men de finns ju inget daligt vader bara daliga klader. Och jag hade daliga klader!

Jonas fick posa framfor skylten innan vi gick in! 


Jag trodde inte att sa manga djur skulle vara ute, eftersom de var kallt, men tydligen hade dom valt ratt klader!

Vi sag:

 En arg pafagel,


Geter som brakade,


En fejk ko,


Pingviner,
 
och massa andra djur:

        

Och massa massa fler djur! De var sa manga sa att vi knappt hann se alla for att vi var tvungen att hinna hem innan Anya komma hem! Sjalvklart satt vi fast i trafiken i ca 20 min! (Trafiken har e Seattle e hopplos)
Men vi hann hem itid!
Och just nu leker ungarna i sitt rum med en kompis som bor langre ner pa gatan! Och jag tar de bara lugnt for jag jobbar senare ikvall, skulle ha slutat kl 5 men ska jobba till 6 och sen bar de av till gymmet! Och imorn jobbar jag fran 8 pa morgonen till ca 11 pa kvallen. Anya har ingen skola och mina vardforaldrar ska ha datenight. Men de var jag som ville att dom skulle ha de imorn for jag vill ju inte jobba pa lordag for da ska vi ju till Michelles och fira att hon e klar med skolan!


Kommentarer
Postat av: kath

haha va söta!
Shit va stor björnen va och va lurvig7puffsig mysig kangarooon ser ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback