En bra helg!

Helgen som har gott har varit riktigt trevlig! De var en san helg som var sa kul att veckan kanns varldelos och man bara langtar til nasta helg!

Men iaf i fredags kvall jobbade jag lite, cirkus en timme.

Och pa lordag var de meningen att jag skulle till gymmet, men sa langt kom jag aldrig.
Runt 5 akte jag till Tyler och Nikkis lagenhet och vi borjade dricka for fulla muggar. Vi skulle ju fira St paddys day!
De var jag, Nikki, Tyler, Jessie och Drew. Vi at spagetti och kottfarsas till middag, vilket var mycket gott! Efter middagen sa sprejade vi vart har ruskigt gront och forsokte oxa gora fyrklover pa kinderna, men de funkade inte sa bra!
Runt 10 hoppade vi pa bussen for att aka och boka tid pa 24 timmars bowlingen, 1 och 1 halv timme sa dom sa vi gick till den islandska baren nagra kvarter med och spelade biljard och drack! Vi blev val alla lite val fulla! Men kul hade vi!
Sen gick vi til bowlingen dar vi fick vanta 30 min till,men bowlingen var kneppig, de e svart att bowla nar man e full!
Runt kl 1 kom en av Drews kompisar och hamtade oss sa vi fick skjuts hem!



Jessie, Drew och jag vid busshallsplatsen!
image253


Nasta helg blir de party for Nikkis tvilling Michelle som e fardig med skolan pa lordagen och pa sondag blir de till att fira pask men att inte fira alls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback