Onsdag

Idag fick jag borja senare, for jag ska jobba lite senare an vanligt. Sa jag fick aran att borja kl halv 1 alltsa om 15 min! Vilket e ganska skont. men lite sma trakigt. Har varit en trakig formiddag, har inte gjort nagot alls.. Bara tagit de lugnt! Nu pa eftermiddag ska jag och Anya aka hem till Arzu och saga hej da till henne, for hon aker till La imorn och sen vidare till NY och sen tillbax till Tyskland!

Pa tall om tyskland, sa har Julia fatt hoppa over ett ar pa hennes utbildning sa hon kommer att bli klar redan nasta ar! Sa jag maste se till att spara lite pengar sa att jag akn aka ner och titta pa hennes avslutnings dans i juli!

I helgen har jag ingen anning om vad som hander, ska nog ta de lugnt och spara pengar till Las Vegas och LA.

Kommentarer
Postat av: Lulun

hehe, vad menar du med FÅTT kommentera?? =) Jag försöker för övrigt leta upp den braiga kartan jag hade i LA så jag kan berätta var de bästa ställena var. kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback