Helgen

Nu e de sondag, om en vecka e jag hemma i Sverige, de kanns konstigt, for de kom sa snabbt sa jag har inte hunnit vanja mig vid tanken an,
Idag har jag varit och handlat sakert till min syster som hon vill att jag skulle ta med mig hem!
Hittade nastan allt!!

I fredags jobbade jag till kl 10 sen akte jag och hamtade Jessie och Elle och vi akte ner till Kells, vara favo bar.
Och den anda Elle kan komma in pa for honom e bara 19. Men de var riktigt kul aven fast jag var nykter.

Igar tog jag de bara lugnt och log i sangen och laste min nya bok nasta hela dagen.
Min nya bok e The Heroine Diaries av Nikki Sixx, latskrivaren och bassisten i Guns N Roses. En mycker bra bok!
Pa kvallen jobbade jag, och mina vardforaldrar kom inte hem forens kl 12 sa jag orkade aldrig aka till en fest som vi var bjudna till!

Nu ska jag ga och borja packa mina vaskor infor Sverige!

Kommentarer
Postat av: Linsa

The heroin Diaries är asbra! Men snälla du, Nikki Sixx är basist i Mötley Crüe!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback