Fredag

Fick aran att borja kl 11.30 imorse.. Men jag var aldelses for lat for att gora nat vetigt med tiden, sa jag sov och kollade pa tv istallet.. Anledningen till att jag borjade senare ar for att jag jobbar just nu.. Lr jobbar och jobbar, vi kollar pa High school musical. Ettan allsa. For den e saaaaaaa mycket battre an tvaan!

image153

Nu i helgen ska jag pa
Bumbershoot en stor musik festival har i Seattle!
Dom som jag ska se ar:

Fergie
Panic at the Disco
Black Rebel Motorcycle Club
+44
The Shins
Gym Class Heroes
Sean Paul
Kings Of Leon
Och massa, massa fler..


Jag haller oxa pa planera min resa runt jul och nyar.. Hela familjen aker ner och firar jul i LA. Vi aker ner den 22 och den 26 aker jag nog till San Diego och solar i 2 dagar och sen den 28 tillbax till LA och tar 2 dagar dar och sen upp till San Fransico och sen flyger hem den 31:a. Men vi far se, de har e bara i planering stadiet an sa lange, pengarna kanske inte racker! Men jag hoppas, for de blir nog super kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback