Fredag

Igar kom samtalet! De som jag vetat skulle komma men sa jag absolut inte vill ha.
Mamma ringde och berattade att farfar hade gatt bort. Aven fast jag visste att de skulle handa snart sa var de ett stort slag i ansiktet! Men anda kanns de sa overkligt nar jag e har!

Jag vill jatte garna aka hem till begravningen, men problemet ar att mitt visum inte tillater mig att komma in i USA igen  om jag aker till Sverige..
Jag kan aka hem och sen aka upp till ambassaden och ansoka om nytt visum, men dom kan neka mig de, vilket inte skulle vara sa kul. Sarskilt inte nar jag har en Vegas och LA resa planerad OCH betald!

Men jag tror att de blir av att aka hem till begravningen, de e de som kanns ratt!

Men vi far se, beslut tas pa mandag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback