Torsdag

Idag har varit en jobbigt dag, min vardmamma har varit hemma hela dagen och de betyder att jag maste underhalla ungarna hela tiden! Men jag och Jonas akte pa fotboll, till biltvatten och till Starbucks och nu har jag en liten paus fran ungarn och sen om 1 timme sa borjar jag jobba igen! For de e nat foraldrar mote pa skolan som min vardmamma maste ga pa.. Jag har ingen vad min vardpappa har for sig, men sakert nat viktigt!

Anda sen jag var pa Paolo Nutini konserten har jag var besatt av Paolos musik. Jag hade inte hort sa manga latar innan jag gick pa konserten, men nu gillar jag hela skivan!

Maste packa lite mer infor Sverige resan, men de e ju sa svart att veta vad man ska packa, jag vet inte ens vad jag ska ha pa mig pa planet!

Imorgon ska jag traffa moster Maria for en fika pa Starbucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback