Onsdag

Idag har varit en kanske lugnt dag. Jag korde unagran till skolan och kom hem och bara tog de lugnt.
Vid halv 1 kom Anya hem med hennes basta kompis och min favorit av alla hennes kompisar Meg.
Dom lekte i Anyas rum en stund och sen akte vi till mitt gym for bada i poolen, de var riktigt roligt och vi avslutade de hela med att sitta i jacuzzin i nagra minuter.
Sen skjutsade vi hem Meg och akte vidare till Jonas skola dar de skulle vara ett foraldrar mote. Men mina vardforaldrar hade inte tid att ga sa jag fick aran att ga istallet!

De blev lite at-vad-du-kan-hitta-i-kylskapet-middag ikvall, sa jag valde lasagne som jag oxa haft till lunch i 3dagar, men de e gott.

Efter middag hoppade jag in bilen och akte till Belle square (shopping centret) och skulle kopa lite grejer som min mammas kusin vill ha nar jag kommer hem till Sverige.

Nar jag kom hem darifran insag jag att de kanske e dax att borja tvatta och packa infor Sverige resan.
Sa jag gjorde de ett tag och sen kollade jag pa Americas next top model, Gossip Girl och Newport Harbor.

Och nu e de dags for sangen

Foresten konstigaste saken hande imorse, jag skulle duscha men vi hade inget kallvatten, japp jag sa kallvatten. Sa jag kunde inte duscha for jag skulle ha brant sonder mig om jag ens forsokte, sa jag fick vanta med att tvatta haret tills jag var pa gymmet!

Och imorn blir de till att jobba lite senare for de e foraldrar mote pa Anyas skola som mina vardforaldrar ska ga pa!

Pa fredag ska jag trafa moster Maria och pa lordag blir de SVERIGE!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback