Fredag

Idag var jag med moster Maria pa Starbucks sen akte vi till Target dar jagt kopte ett par mjukisbyxor som jag kan ha pa planet imorn. Och sen kom jag hem och kollade pa tv och efter de packade jag, men jag borjade forsent och nu kommer ungarna hem om 5 min och jag e inte fardig packad, men jag far packa mer nar ungarna har gatt och lagt sig!

En lite fraga till er dar ut:
Borde jag ta med mig min dunvast?
Folk sager att de inte e kallt i Sverige, men jag har lixom vart med om varme fram till nu, tank om jag far en chock!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså vi bor inte på nordpolen fortfarande, du behöver nog inte dunväst..... men ngn jacka.... jaja du kanske hunnit åka iaf.... glöm inte sminket!

2007-10-06 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback