Wild Wikings!

Dalig uppdatering pa senaste jag vet!
De har inte hant sa mycke pa senaste..
I fredags kom Di's vanner fran typ Texas lr nat sa vi grillade och drack vin och Margaritas, mums.. Jag blev full.. pa lordag gick jag ut och sprang och sen jobbade jag pa kvallen..
Pa sondag motte jag upp Jessie och Elli och vi at lite lunch pa ett mysig stalle ner i Ballard sen akte jag hem och jobbade igen!
Pa mondag var jag ledig for de var Memorial day, Dagen da man ska hedra alla som dott alla krig som detta land har varit inblandade i!
Tisdagen spenderade jag och Jonas pa lekplatsen och pa stranden, de var super varmt, nastan for varmt..
Igar onsdag var jag hos doktorn vilket inte gick sa bra, men jag skriver mer om de senare, Och sen resten av dagen igar var jag bara deppig men jag lyckades iaf ga ut och springa pa kvallen vilket var skont..
Och nu e kl runt 9 pa torsdag och Jonas och jag ska val aldeles strax aka till Arzu's hus och ha en liten playdate i varmen.. Jag var duktig och gick upp innan jobbet imorse och sprang! Men nu maste jag ta hand om Jonas!
I helgen blir de fodelsedags kalas for Nick som fyller ar, ska vi super kul! Jag langtar! Jessie och jag ska vara som vilda vikingar har jag bestamt! Elli far vara en vild kangru! Men nu ska jag glida ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback