In Joy and Sorrow

Nu har min doktorn antligen raknat ut vad de e som har orsakat smarta och svullnad i min handled och fot..
Jag har varit i narheten av ett virus som heter Parvivirus, nagon gang de senaste aret.. Manga barn har de, och de e totalt ofarligt nar man e liten, och har man haft de en gang sa kan man inte fa de igen..
Men nar en vuxen person far de sa kan de orsaka svullnader och smarta.. Och problemet ar att dom inte har nan behandling for de sa man maste testa sig fram till vilka mediciner som funkar.. De kan oxa ta allt fran veckor till manader att bli frisk fran de.. Och om man slutar kaka medicinen sa kan de komma tillbax..

De kanns lite bra att dom antligen vet vad de e.. Men jag hade ju garna velat haft nat som var latt behandlat!

Men nu galler de bara att kaka sma grona piller 2 ggr om dagen och hoppas pa att de blir battre!

Kommentarer
Postat av: Lulun

skönt att veta vad det är i alla fall!! kramkeam!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback