Hola

Nu har ag inte skrivit pa jatte lange, men de e for att inte mycke hander,.. Jag har mest tagit de lugtn for att ag e sa trott jamt pga min lila sjukdom..

Men iaf i lordags hade vi lite sommar party har i mitt hus, for mina familh var borta. Vi grillade, sop och lyssnade pa gamla klassiker som summer of 69! De var skit kul..
De var jag, Jessie, Malin, Anton och Elle.. Vi spelade oxa Bingo vilket e lite lustigt, men kul hade vi!

Jag har haft mycket hemlangtan pa senaste och borjat tvivla pa om jag verkligen tagit ratt beslut i att stanna ett andra ar, Lr de har inte varit hemlangtan, jag har bara varit deppig.. konstigt!

Men jag inerst inne vet jag att jag alskar mitt liv har...
Pa lordag ska jag aka till min moster Maria pa grillfest och traffa hennes mamma som e har fran Sverige for att fira hennes fodelsedag..

Men nu maste jag ata.. haller pa att do av hunger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback