H.I.M and Curt Cobain

Har e vart kok:

image58image56

Hittade dom har bilderna pa JAS hemsida.. JAS var dom som byggde om vart kok..
Koket ser javligt snyggt ut pa dom har bilderna!

Igar kvall var jag, Elle och Jessie pa cheescake factory och kakade.. lr dom kakade, jag hade ju redan kakat pa PFchangs lr hur de nu stavas.. Efter de akte jag bara hem och kollade pa The Holiday med Di och Noah (mina vardforaldrar)
Idag har jag pluggat, har ju borjat min bartender kurs och fick forstas laxa pa en gang.. 20 drinkar ska vi kunna till nasta gang!
Och just nu jobbar jag, har en extra unge har, han e helt galen... Och medans dom kollar pa tecknat sa passar jag pa att lyssna pa lite H.I.M och uppdatera min blogg..

Och imorn om Jessie mar battre an hon madde idag sa blir det en musictrip... Vi ska aka till Curt Cobain hus och lite annat kul som man maste se.. For den har staden har en massa gamal musik historia som maste ses!
Nasta helg kanske de blir en film trip, Vi ska aka till stallerna dar dom spelade in 10 orsaker att hata dig,  The Ring och sen Sleepless in Seattle.. Ska bli kul

Men nu maste jag ta hand om ungarna

Kommentarer
Postat av: Jessie!!!!

Halla...gumman..tror inte att det blir nan "gravetour" imorn for jag mar inge battre,,o har inte atit pa hela dan...mar fortfarande illa!!! helvete ossa.... hatar skiten...
men ringer dig...
love ya'...

2007-05-06 @ 06:17:42
Postat av: Lulun

hohoo vilket tjusigt kök!!! och jag ser att det inte alls bara är jag som läser din blogg!! =) kram
hälsa cobain från mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback