Torsdag.

2 dagar kvar till "helgen". Ska val inte kalla de helg med tanke pa att jag tror att jag jobbar bade fredag och lordag kvall. Men jag far extra betalt. Ska fan se till att spara dom pengarna, for jag behover semester. Jag haller pa att bli galen! Jag maste bara komma ifan huset och ungarna for nagra dagar, bara en helg, Men jag e sa trott att allt alltid ska hanga pa hur mycket pengar man har.

Men jag kan iaf se fram emot konsertet som e om 2 veckor och sen veckan efter de e de min fodelsedag.
Men jag tror serios att jag kommer bli galen, 8 veckor till med Anya hemma fran skolan.
Jag kanner att jag e fardig som aupair, men jag kommer ihag att jag kande sa har forra sommaren oxa, nar Anya var hemma.

Jag blir lixom galen pa att stada upp skit som inte ens e min egen. Stada efter 4 pers e inte kul!
Jag alskar sommaren, men just nu vill jag bara att den ska vara over. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback