Tisdag.

Nu e de min fordelsedag i Sverige! hmm kanns inte sa mycket, far se om de kanns mer nar de e min fodelsedag har..

Igar var bara Anya hemma, Jonas var i skolan. Men min vardmamma var hemma oxa, visseligen satt hon och jobbade i sovrummet hela tiden, men anda. De e alltid jobbigt nar en vardforaldadrer e hemma.. men vi akte till bibblan pa formiddagen och pa eftermiddag laste vi.. Anya laste bokerna fran bibblan och jag laste min  favo bok for 3 ggr. Girlfriend in a Coma. Sen runt 4 akte vi och hamtade Jonas och sen akte vi till en park och var dar i en timme.

Sen pa kvallen akte jag och kollade pa lite saker som min syster vill ha hemskickat och efter de akte jag pa ett trakigt aupair mote..

Pa dagen hann jag oxa prata lite med Julia, har inte hort hennes rost pa saaaa lange.. kandes nastan lite konstigt.. Men de var super kul..

Idag har bada Anya och Jonas varit hemma, vi har tagit de lugnt, vi var pa stranden i nagra timmar och nu ar en playdate har sa dom leker och jag sitter vid datorn och lyssnar pa HIM.. Skulle val egentligen behova stada, men jag ska gora de aldeles strax! Men just nu har jag en valfortjant paus! I helgen e jag ensam hemma sa vi far val se vad som hander, blir inget roj party iaf!


Kommentarer
Postat av: Elin Westerberg

GRATTIS PÅ 22-ÅRSDAGEN, ELVIS! *slänga ballonger på*
Kram, Elin

Postat av: Lulun

Gratulationer från mig till dig. Inget kollage i år! men ett grattis. Grattis! =)
Skickade sms, men vete fan om du har kvar ditt gamla nummer...

2007-08-01 @ 17:35:32
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback