Tisdag formiddag!

Jag har nu torkat av alla bankar i koket, damsugit mattorna i huset, plockat ur diskmaskinen, vikt tvatt, och slangt i ny tvatt i maskinen.
Anyas pappa har hamtat henne sa nu e de bara jag och Jonas hemma. Jag ska sopa av golven och sen blir de val till att leka lite med Jonas..
Vadret e underbart! Solen skiner! Langtar verkligen efter att fa aka till stranden!
Fick namnsdag paket av farmor igar, choklad, tidningar och strumpor. Precis vad jag behovde, kanske inte choklad dock! Men glad blev jag.. Kanske skulle vantat med att oppna de tills de faktiskt var min namns dag, men 9 dagar e pa tok for lang tid att vanta! Iaf om man heter Sara Rautio 


Kommentarer
Postat av: Anna

Snällt av farmor att skicka paket. Men vi har sagt till henne att hon inte ska skicka ngn choklad, det är väl knappast en bristvara där borta....Men hon blev skitsur och lyssnar tydligen inte,,, inte oväntat. hur mycket måste du städa egentligen och varför vågar inte ungarna doppa huvudet i vattnet? har de inte gått på simskola eller?

2007-07-11 @ 08:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback