Sur som en citron..

Igar kvall efter "olyckan" var jag skit sur, jag hade ju sett fram emot att spendera kvallen med Jessie, vi skulle ata pa Mexicanaren och kolla pa film.
Men istallet blev de till att kolla pa nagra Laguna Beach avsnitt ( jag alskar Laguna Beach) for att forsoka gora mig sjalv lite gladare, men de funkade inte.
Sen kollade jag pa Smoking Aces's med mina vardforaldrar. Konstig film, men de hande nat hela tiden sa den var helt okey!

Idag nar jag vaknade var jag fortfarande lika sur om inte surare. Har precis atit lite frukost och ska ut och springa senare och hoppas att de gor mig lite gladare. Ska jobba ikvall och kommer val doda ungarna om jag inte blir gladare tills dess!

Kommentarer
Postat av: kath

Hey, ajaj det va ju inte ett litet sten skott de där! Förstår att du e sur!
SkickaR EN BAMSE KRAM OCH HOPPAS ATT DEN HJÄLPER!
*BAMSE KRAM*
Haha take care love!

2007-07-07 @ 20:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback