Onsdag.

Sorry att jag inte skrev igar,, men min vardmammas kompis har varit har sen i lordags och gar hangde hon har hemma hela dagen sa jag blev tvungen att ta hand om ungarna hela tiden. Vi akte till biblan pa formiddagen och sen vid 1 korde vi Anya till camp och jag och Jonas akte hem till Arzu, sa Jonas kunde leka med Alex.

Sen efter jobbet sa akte jag till apoteket och hamtade ut mer medicin for ca 500 kr, skit kul. Och sen gick jag ut pa en promenad.

Imorse fick jag borja kl 7, vilker var skont for jag kunde sova i soffan en halv timme innan ungarna vaknade, Sne korde vi Jonas till skolan och nu sitter vi har, Anya kolla pa tv och ag sitter vid datorn.
Vet inte inte riktigt vad vi ska gora idag, de regnar och e skit trakigt vader. Men vi 1 ska Anya pa camp sa de ska  bli skont med lite ensam tid.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback