Mandag formiddag!

I lordags skulle jag ha traffa Malin och Jessie pa dagen men de blidde inte av pga att trafiken var forjavlig,
Jag akte istallet med min vardmamma och handlade lite mat. Och sen tog jag de lugtn. ag borjade jobba runt kl 6 pa kvallen, Vi at lite middag, makaroner och kottbullar och sen lekte vi ute i ungarnas barnpool. Ungarna var skit snalla och somnade valdigt enkelt. Nar ungarna somnat sa borjade jag kolla pa Lost! Jag alskar Lost. 
Kl 01.00 kom mina vardforaldrar hem och jag hoppade in i bilen for att aka en halv timme for att ga pa fest. Nar jag kom dit var de hog musik, nan grat och nagra drack.. Vi spelade pingis, och nagra andra spealde biljard och sen var jag dj ett tag. Festen borjade do ut runt halv 4 sa da hoppade jag in i bilen och akte hem och la mig och sov.
Nu nar jag e nykter sa borjar tvivla pa om jag nagonsin vill dricka igen, man ser ju lixom hur folk beter sig pa fyllan!

Igar sondag sa kom Jessie och Malin hit och jag lagade lite pankakor at dom till frukost och sen bar de av till stranden dar vi lag hela dagen. Skit skont, Vattnet var tom varmt! Nar ag kom hem fran stranden var jag ensam hemma sa jag kollade pa ett avsnitt av Lost och sen gick jag ut och sprang.

Idag e Anya sjuk, hon har feber. Sa de blir till att bara ta de lugnt hela dagen! Kolla pa tv och sova. Och jag maste stada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback