Hmm

Jag var helt sakert pa att jag uppdaterade forra veckan men nu verkar de som de inlagget ar sparlost forsvunnet!
hmm konstigt.

Man- fredag for veckan var de bara jobb jobb och jobb.. I fredags morse akte jag till moster Maria for vi skulle aka och shoppa pa outlet mallet som ligger uppe i Everett, jag hade fredag ledig eftersom hela min famil skulle pa brollop och skulle vara borta fredag- mandag.,

Oh innan jag akte till min moster var jag tvungen att aka och ta blodprov och kolla att min lever inte tar skada av mina mediciner och jag fick en jakla prao elev som skulle ta blodet, de funkade inte i armen sa dom tog de ur handen.. Usch

Men men sen upp till Maria och gora lite shopping, jag kopte foljande:

Converse med amerikanska flaggan pa.
Jogging skor.
Keps.
HIM skiva.
2 linnen, Tommy Hilfiger
Tjocktroja TH
Stor vaska TH
4 ogonskuggor
2 tshirtar Levis
Parfym Chanel Chance

Och nar vi shoppat fardig akte vi hem till Maria och vi grillade, och sen runt 9 akte jag hem.
Lordags vet jag inte vad jag gjorde, Jag vet att jag kollade pa nagar Lost avsnitt. jag alskar Lost
Och sondag gjorde jag nog inget heler.

Och idag var jag toppade haret lite granna!
Men nu kom familjen hem sa jag ska ta och vara lite social..


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag såg ett par übergulliga converse för bebisar på converse hemsida... skulle va kul att ge till hugo men ska undersöka saken lite närmare ifall de skulle finnas i sverige.....

2007-07-03 @ 10:30:31
Postat av: Anna

Du måste utveckla din blogg lite..... vill ju läsa lite roligt nu när jag sitter framför datorn hela dagarna. jag föreslår därför kontinuerlig uppdatering av dagarna där borta och även foto på dina inhandlade saker. Jag funderar starkt på att skapa mig en blogg nu med men det tycks vara lite inflation av bloggar så jag vet inte om jag orkar, vet inte vem som skulle läsa heller för den delen men att lägga upp lite bilder skulle vara roligt! Vi ska till landet i helgen, skulle kanske kunna ringa om jag får tid och kommer ihåg det, ha det bra! Kram

2007-07-06 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback