Fredag.

Jeppie antligen fredag! Jobba 6 timmar till sen e jag ledig resten av helgen!
Skont!
Igar kvall skulle ungarna pa fodelsedags kallas sa deras mamma kom hem kl 16.30 och akte strax dar efter, skit skont, jag gick ut och sprang och sen at jag middag. Sen hade jag ingen anning om vad jag skulle gora, jag har ju aldrig sa mycket tid pa kvallarna, sa jag gick och la mig framfor tvn. Ganska skont faktiskt! Ungarna och min vardmamma kom hem runt 8 och min vardpappa dar efter, men jag laste in mig i tv rummet!

Imorse fick jag borja kl 07.30, helt okey jag sov i soffan tills kl 8 da Jonas och jag hade frukost, Sen vackte jag Anya och kladde pa sig och vi akte oc doppade av JOnas pa hans skola. Sen kom vi hem och ANya kolla pa tv i en timme medans jag sov. Och nu har vi jobbat lite en hennes workbook. Nu e de snart dags for lunch.

Vadret e vardelost har, har regnat hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Lulun

du har blivit så amerikansk. =) jag tycker det är kul när man använder engelsk grammatik i svenskan. typ: jag och jonas hade frukost.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback