Bilder!

Har kommer antligen lite bilder! Ursakta den daliga bildkvaliten!

Vi bakade kakor innan jul, Och den har gjorde jag..
Kakor


Har e tradet som foll ner under stormen. Som orsakade en dag extra utan el..

Tradet


Anya och Jonas efter lite skridskoakning..
Anya and Jonas


Malin och Janik pa Nicks avskedfest.. Vi svenskar sop som svin den festen..
51973-33


Jessica pa Nicks avskedsfest..
51973-34


Jessica dricker en drink innan Hinder konserten!
51973-35


Jag dricker en drink innan konserten.
51973-37

Jag forsoker ta mig over gatan.. Till en bar sa att jag kunde fa annu en drink innan konserten.
Sara i traffiken


Jag och Jessica i publiken.
51973-38


Austin.. Han e bara sa het.. mums
Hinder


Austin sjunger How long!
51973-40

Kommentarer
Postat av: Lulun

oh vad roligt!!! jag börjar med kakan: Snygg som fan! du kan bli kakkonstnär!!
Trädet: shit, och jag tyckte trädet som ramlade på vår tomt var stort. nu tar jag tillbaka det.
Barnen: Skitsöta! jag har inte sett dem förut!
Kul kompisbilder och du är jättesöt!!
och den där austin är inte min typ av man.. :)
kul med bilder laen!! ses snrart!! aaahhh!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback