Trott..

Nu har jag, min vardmamma och ungarna varit och akte skridskor. De gick jatte bra, men nu e alla super trotta!
Efterat akte vi och kopte lite varmchoklad! Vilket varmde upp vara frusna kroppar!

Snart e de middag och efter de skulle jag behova stada men jag tror inte att jag orkar de. Ska nog ta och lasa lite istallet, sa kan jag stada imorn nar jag kommit hem fran gymmet!

De e ganska skont for jag har inga direkta planer for helgen.. Jag kanske aker ner till Jessie lr sa stannar jag bara hemma och tar de lugnt..

Nasta helg e de gloggfest hos min moster pa lordagen och pa sondag ska jag och Jessie ga och se Avenged Sevenfold..

Maste aka och handla dom sista julklapparana som ska till Sverige sa att jag skicka ivag de senast pa onsdag!
Men jag har inte sa mycket kvar, de e typ bara 2 klappar kvar..

Maste skicka ivag julkort oxa! Nu blidde jag nastan lite stressad! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback