Julklappar

Asa var precis har med Brendan sa pojkarna kunde leka tillsammans.. De var skont sa slapp jag leka med Jonas..
Snart maste vi aka till posten och skicka ivag julkorten och sen hamta Anya!
Idag har de regnat en hel del, men nu skiner solen. Vilket e skont!
Ska se om jag kan ga till gymmet nar jag jobbat klart, men de e forsta dagen pa Hanukka idag, sa de skulle vara kul at stanna hemma och fira de, men vi far se!

Alla andra bloggar skriver julklapps listor. Hogst upp pa min lista star upplevelser. Vilket i stort satt betyder pengar.
Men jag har bara ca 6 manader kvar har i USA och jag vill hinna se sa mycket som mojligt!
Jag vill bara kanna att nar jag e nere i LA, att jag inte behover halla i pengarna for mycket.. Jag sager inte att jag vill slosa slosa slosa.. Men om jag e sugen pa glass sa vill jag kanna att jag har rad med glass. och inte behova kanna att om jag ater den har glassen sa har jag inte rad med lunch!
Men jag sparar for fulla muggar, men de e inte alltis sa latt att spara runt jul, men jag forsoker iaf!

Jag skulle oxa vilja ha tid och pengar till att aka till Hawaii och Texas innan jag kommer hem.
Men vi far se hur de blir med de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback