6 man

Jag gick till gymmet iaf! Kanns alltid trakigt innan, men bra efterat!

Idag e de 6 manader kvar tills jag har jobbat klart har. De betyder att de kanske 6 man och 1 vecka tills jag kommer hem.. De kanns overkligt! De e lixom konstigt att den har upplevelsen snart kommer vara slut, vare sig jag vill lr inte..

De kommer kannas oerhort konstigt att flytta tillbax till min lagenhet, borja jobba och betala rakningar!

Men jag ska ta tag i mitt liv nar jag kommer hem. De e dags att jag kommer pa vad jag vill gora med mitt liv!
Jag onskar bara att jag redan visste, att jag hade nat jag verkligen brann for!


Igar kvall kollade jag och Noah (vardpappan) pa Beauty and the Geek. De var final och jag tyckte faktiskt om bada paren lika mycket! Sa de spelade ingen roll vem som vann..

Den har helgen ska jag nog aka ner till Jessie och vi ska nog ga ut pa The Tavern nere i Gig Harbor.. De e ungefar som att ga till till en lite bar i en stad lika stor som Nykvarn. Men de ska bli kul, har ju aldrig varit dar. Jag och Jessie forsoker vidga vara vyer lite granna!

Nej nu ska jag banka mig framfor tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback