Torsdag

Nu har jag varit en dalig bloggare! Fy pa mig. Har inte skrivit sen forra onsdagen...
Hmm vad har hant!
Malin akte som sagt var hem i fredag, marktes ganska snabbt, de saknades lixom nan att ringa nar jag hade trakigt!

Pa fredag kvall tror jag att jag jobbade..
Pa lordag formiddag hade jag aupair mote, lr de var inget mote, alla tog med sig lite mat och sen satt vi och snackade.. Ganska trevligt!
Efter de akte jag till Belle square och traffade en ny svensk som heter Asa och hon bor ca 5 min ifran mig..

Pa lordagen hade vi avskeds fest for tyska Jessie som akte hem idag. Festen var riktigt trevlig trotts att jag var den anda nyktra dar! Akte inte hem forens kl 3 pa natten..

Pa sondag morgon hade jag brunch med Lillemor och Frida och sen nar jag kom hem darifran sa akte vi och storhandlade mat!

Man, tis och onsdag har vi haft playdates med Asa och hennes ungar, Vara ungar fungerar skit bra tillsammsn..

Idag akte vi till Seattle Center som ligger precis nedeanfor Space needle. De e som e ett litte storre Tom Tits tyckte jag, och vi kakade glass och akte karuseler, riktigt trevligt!

Igar kvall hade vi askeds middag for tyska Jessie och Sara.. De var trevligt, men de kanns som de blir en himla masa adjo hela tiden.. lite trakigt..

I hellgen blir de avskeds middag for Nick som flyttar till Frankrike.

Jag maste oxa hinna med att:

Ga till alla gym har i narheten och kolla priser och se om jag gillar dom.
Ga till i.d affaren och kopa lite smink for jag har 20% rabatt hela augusti.
Stada mitt rum.

De ska jag nog hinna med!

Och jippie, vi ska aka till LA over jul, vi aker den 23 och kommer hem den 29e.. Men jag far stanna over nyar om jag vill..  men ingen annan kan lr vill! Sa har ni en tjock planbok lr rika foraldrar sa hor er till mig!
Jag vill antigen vara i LA lr San  Diego!

Nu tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback