Onsdag.

Jag akte da ner till Jessie hus pa fredag eftermiddag, sa fort min vardfamilj akt och campat.,.
Trafiken var inte sa bra, sa de tog ca en och en halv timme ner, men nar jag kommer ner sa var Vanessa dar. Hon har aldrig varit ner i Gig forut sa vi stoppade Cole (Jessies unge) i barnvagnen och akte ner till centrum och vandrade runt i lite butiker,

Pa kvallen tittade vi pa Cars, for Vanessa hade aldrig sett den. Sen akte V hem runt och 8. Jessie la Cole och sen spelade jag och Jessie Wii hela kvallen och lite av natten.

Pa lordagen akte vi och kopte farska hallon pa en marknad och sen akte vi och hamtade Malin vid farjan.
Pa kvallen kollade vi pa Happy Feet och sen nar Cole lagt sig spelade vi annu mer Wii.. Vi provade pa boxningen, som var as kul, men som gjorde att vi hade traningsvark i 2 dagar!

Pa sondagen hoppade jag och Malin  in i bilen vid 3 och borjade aka mot Seattle, jag slappte av Malin, men sen nar jag skulle aka hemat sa vissade de sig att dom hade stangt bron sa jag fick aka en omvag!


Idag har Anya och jag varit pa bibblan och sen akte vi pa en lite cykel tur,, Rikitgt trevligt..

Och nu ska jag ut och springa, ha de bra Sverige!

Kommentarer
Postat av: malin

Shit vad jag ar dalig pa att lasa din blogg. Har ju skrivits sjukt mycket sen sist. keep up the good work!

2007-08-11 @ 02:18:41
Postat av: Lulun

happy feet. den har man sett. det är ju rikigt bra. imorrn ska jag premiärträffa lill-laen denna termin. jag längtar ihjäl mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback