Onsdag

Jatte mycket tack till alla som har skrivit ett mail, en liten kommentar har lr skickat ett kort. Verkligen tack ni vet hur mycket de beyder for mig!

Jag borjade jobba kl 7 imorse och de hade min vardpappa dukat upp frukost till mig, han hade till och med varit ute och plockat blommor i tradgard och satt i en lite vas. Super gulligt..

Anya och jag korde Jonas till skolan sen tog vi de lugnt pa formiddagen och pa eftermiddag bakade vi kanelbullar och jordgubbstarta.. Bullarna blev super bra, precis som mammas. Tartan blev sadar, lite for torr, men de var ju forsta gangen nagon sin jag backat tartan, och inte bara koper bottnarna..
Nasta vecka ska jag nog backa brod..

Mina vardforaldrar kom hem vid 5 och min vardpappa borjade laga pizza, han gor underbar pizza.
Av mina vardforladrar fick jag jatte fina orhangen och ett halsband.

Nu ska jag kolla pa Lost och vanta pa att Jessie ska ringa!


Kommentarer
Postat av: Kath

Hey darling!
Och grattis i efterskott!
Förlåt att ja inte hört av mig innan, ja har inte varit hemma i Nykvarn på länge.
Har ju inte internet i lägenheten ännu.
Saknar dig!
Sköt om dig, du ska veta att ja tänker på dig.
kärlek

2007-08-04 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback