Vegas baby!

Stuart Weizman gor fina handvaskor som jag vill ha!
Jag vill ha den har fast i vit! Och den har!
Jag maste kopa en ny handvaska, en svart tror ja.. trakigt men man maste ha en basvaska!

Maste aldeles strax aka ner till BankofAmerica. For att losa in min check.. Japp dom har fortfarande checkar i de har landet! Dom e inte fore nar de galler allt.. Dom ligger efter nar de galler banken och mobiltelefoni!

Idag blir de at leta langst in i garderoben efter klader, for jag har inte tvatta pa flera dagar, sa jag har inte sa mycke rena klader.. men nat ska jag val hitta och sa far jag val agna kvallen till att tvatta! Ska anda jobba sa da kan jag fixa tvatten pa an gang!

Nu har jag ju iaf fatt mina paper som bekraftar att jag far stanna kvar i landet i 1 ar till, vilker inebar att jag och Jessie ska borja planera resor! I augusti runt min fodelsedag bar de av till LA. Sen innan de nan gang i juni ska vi forsoka hinna md en resa till San Diego! Och i oktober for att fira Jessies fodelsedag ska vi till min favvo stad LAS VEGAS..
Och sen i februari nan gang bar de av till Arizona pa solsemster..

Vi maste bara se till att spara pengar.. de har varit lite svart hittils.. Men jag har ju en inestaende flygbiljett somm jag fick i julklapp av mina vardforaldrar! Sa jag behover ju inte spara riktigt lika mycke!

Men nu maste jag hoppa in i duschen och sen aka till banken..

Kommentarer
Postat av: Lulun

LA, lucky you! Hah, när vi var i San Diego var vi på Seaworld och kollade på Shamu! det var GRYMT! och väldigt amerikanskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback