Sex, drugs and Rock'n Roll

Blev de ju inte for mig i helgen! Men jag har iaf sparat pengar!

Nu kommer de antligen lite bilder pa min nya vaska och mina nya skor..  Bilden pa skorna e ganska dalig,, Sorry!

Skorna ska jag tyvarr inte behalla for dom passar inte pa ena foten. For nar jag provade dom i affaren sa kunde jag ju bara prova hoger foten eftersom vanster foten e skadad, och nu i helgen provade jag den pa vanster foten och den var lite for liten dar! attans da, men ska kolla om dom inte  har dom i en storre storlek!

Jag sa ju oxa att ni skulle fa se mitt nya har, men sen kom jag ju pa att jag aldrig e med pa bilder, men vi far se kanske far ni se mitt har en vacker dag...

I fredags efter jobbet akte jag ner till Jessie.. Jessie hade lagat underbar lasagne.. mmmm sa gott... Jag, Jessie och Andre hangde med Jessie vardforaldrar i koket ett tag och sen gick vi och satte oss framfor tvn och skulle bestamma vilken film vi ville se.. Till slut bestamde vi oss for The Departed. Jag har ingen anning om den var bra for jag somnade och vaknade upp lagom sa att jag fick se slutet..
Sen pa lordagen lag vi i sangen hela dagen tills de var dax for mig att aka hem och borja jobba.. Ungarna och jag kollade pa Svanprinssesan..
Idag har jag inte gjort mycket, legat i mitt rum lyssnar pa Avenged Sevenfold, fyllt i mina papper som jag maste ha med till doktorn imorn, och malat naglarn. Svart fick de bli den har gangen!

Ha sa kul pa valborgsmasso afton! Vi firar inte de har, sa drick lite HB for mig!


Kommentarer
Postat av: Lulun

Najs väska! Ser inte skorna så bra, men de ser fina ut också! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback