Me want!

Jag vill ha dom har sota trosorna.. och den har koftan lr vad man nu ska saga att de e!
Jag gillar UrbanOutfitters men med tanke pa vad jag kanner pa mitt kara aupair jobb sa e de lite for dyrt!

Imorse akte jag hem till min moster for att gratta henne pa fodelsedagen, fick traffa hennes kompis Anna som oxa e svensk.. Mycket trevlig med svensk frukost och svenskt sallskap!

Snart kommer ungarna hem! Sa da blir de at jobba i nagra timmar.. Men ikvall ska jag nog bara ta de lugnt.. Aven fast jag vill aka och shoppa lite.. men jag ska vanta till pa sondag, da en av min favo affarer oppnar ca 20 min har ifran!

Adios amigas!


Kommentarer
Postat av: Lulun

den där koftan-saken var ett typiskt du-plagg! schnygg va den! Lill-Laen har såna strumpor med veckodagar på. Härom veckan kom jag på henne att ha tisdagsstrumpor på en måndag. Hoppas hon inte hade haft dem i 6 dagar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback