Trakigt!

Fan jag har skit trakigt! Jonas sover just nu och jag har inget att gora!
Och nar jag inte har nat att gora sa borjar jag tanka pa mat! Lr snarare snacks lr godis..
De finns en del godsaker inne i koket! Men NEJ SARA du ska bli en sundare manniska!

Jag vill shoppa oxa.. men mina 4000 kr jag tjanar i manaden racker inte sa langt, med tanke pa att vi (mina vanner och jag) ater ute pa tok for ofta. Men saken ar den att nar man haft ungarna hemma hela dagen sa vill man garna komma hem ifran och da blir de valdigt ofta att man mots nan stan och ater tillsammans!

Och sa har jag sagt till mig sjalv att jag inte far kopa nya klader forens jag losat nagra kilon!
Men sjalvklart far jag kopa vaskor och skor. For dom kan ju inte bli for stora lr for sma!

Just nu letar jag efter:
                                   *Svarta ballerina skor
                               * Svarta hogklackade skor, men inte allt for hoga.
                           * En ny snygg vaska men jag vet inte vad, jag har blivit sa krasen nar de kommer till vaskor!
                        * En snygg kappa till hosten, men de far jag ju inte kopa forens jag losat nagra kilon!

Men men nu tror jag att jag ska ta och ata ett apple!
Foresten fan va Prison break e bra! Man far ju nastan ett nervsamanbrott varje gang man tittar.. Nu langtar jag till nasta mandag nar nasta avsnitt ar!

Som vi sager har i USA, See you later, aven fast vi inte vet om vi nagansin ska se personen igen!


Kommentarer
Postat av: Lulun

jag måste också ha en väska. men du, det är bra att vara kräsen. då vill man ha den längre. hoppas man i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback