Lying Is The Most Fun a Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off

Dagens lat: Panic! AT The Disco- "Lying Is The Most Fun a Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off"
Diggar den laten som fan, Aven fast de var varldspremiar pa den videon for nagra dagar sen och jag hatade den.. Men lyssna pa texten! Underbar!

Vaknade tidigt idag, ungarna skrek, de gor dom varje helg, jag borjar bli van!
Igar kvall jobbade jag.. Vi at middag gick till parken kollade pa teknat och sen skulle barnen sova.. Inga problem allts! Just nu e dom pa Target och ska kopa halloween drakter! Jonas ska vara en pumpa och Anya ska vara en snall haxa!

Festen som vi ska pa idag e tydligen varsta rojarfesten! Gratis sprit! Lite irriterande for jag ska inte dricka! Kanns onodigt att ha varit ute och gatt varje dag den har veckan och sen supa bort de pa en kvall!
Jag hoppas jag kan halla de!

Kanske ska aka med Jessie, hennes mor och Liz ner till Downtown i eftermiddag.. Maste verkligen kopa nya skor!

Kommentarer
Postat av: Lulun

nå hur gick det med drickandet? jag har aldrig varit så bakfull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback