The Only DIfferece Between Martyrdom and Suicide Is Press Coverage

Dagens lat: The Only Difference Between Martyrdom and Suicide Is Press Coverage- Panic! at the disco


Jag vet att jag inte skrivit pa lange.. men jag inte varit sa mycke vid datorn den har helgen!

Ja i fredag jobbade jag hela kvallen eftersom de var Di och Noahs date night.. Inga problem alls, ungarna var jatte snalla!

Pa lordag ag gjorde jag inte sa mycke, Andre och den nya svenska aupairen, Michaela kom forbi och vi satt i vardagsrummet och tjatra. Sen skjutsade vi hem Michaela och jag och Andre bagav oss av in mot Seattle till Marcus fodelsedagparty.. Borjade lite segt, men de kom igang.. Jag var ju nykter sa jag sag de som mitt uppdrag att fa alla andra sa fulla som mojligt.. Jag lyckades ritkigt bra med Andre! Jag larde kanna lite nytt folk, en massa tyskar. Jag fick vara bartender for den rikigta bartender dackade efter 2 timmar! Men folk gillade mina drinkar som egentligen bara var allt jag kunde hitta pa bordet ihop blandat i ett glas! Sen runt 1 am fick jag skjuts av Martin hem.. vilket var skit skont.. Jag skulle ju egentligen sovit pa golvet hos Marcus, men de var inte sa attraktivt nar jag var nykter!

Sen pa sondag gjorde jag inte att alls forens pa kvallen, da jag andre jessie och michaela skulle ga och se The guardian, men de var 1 timme och 45 min tills den borjade. Sa vi bestamde oss for att se Jackass 2 istallet! Fan jag skratta sa jag grat.. basta filmen pa lange, bara alskade den! Och Jessie och jag satt och kommentera hur snygga Bam var hela tiden!

Igar korde jag ungarna till skolan och sen sov jag 2 timmar till och sen gick jag pa en promenad och sen hamtade jag ungarna fran skolan och gjorde inget efter jag slutat jobba..

Idag har jag haft Jonas hemma hela dagen, ganska trevligt faktiskt. Sen blir de Starbucks ikvall som vanligt! Men innan Sb en promenad sa klart! Jag har promenerat 8 dagar i rad nu! De e riktigt bra!

Bye bye then!


Kommentarer
Postat av: Lulun

fan vad du är duktig. om jag går ikväll blir det 2 för mig. kanske borde tänka på saken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback