"MakeDamnSure"

Dagens lat; "MakeDamnSure"-Taking Back Sunday
Jag gillar TBS, dom e grymma!


Idag e de sondag, och solen skinner, skit skont!
Har inte skrivt sen i tisdags.. Jag skrev att  jag skulle till Starbucks. Och till Starbucks akte jag, men jag kan inte komma ihag om de var kul, men jag kommer ihag att de var kallt som fan for att vi var tvungna att sitta ute!

Onsdag gjorde jag de vanliga, sova, ata, dator, promenad och sen hamat ungarna och pa kvallen glo pa tv!

Torsdag gorde jag nog inget, Jonas var hemma hela dagen och sen pa kvallen gjorde jag inget.

I fredags gick vi pa bio, och pa nat konstigt satt fick vi for att vi skulle se Flicka, som e en hast film, vi satt i en biosalong i 2 timmar och sag en javla hast film! Den var val okey men inte mer an de. Fan jag vet inte ens varfor vi fick for oss att se de, lr jo jag vet, de var en snygg kille med i den!

Sen igar lordag gick jag och Aimee ut och gick 1 timme och 40 min, vi var duktiga. Sen pa kvallen bar de av till Anna Bananas (man maste saga de pa engelska for att de ska lata kul) fodelsedagskalas som var hemma hos en rysk kille men super stort hus och pool. Synd bara att de var for kallt att bada!
Fest hela kvallen. Jag var nykter! Jag tog Jessies bil hem kl 4 i morse! Fosta gangen pa 4 manader jag tvungen att anvanda vanster foten nar jag korde! Men de gick bra! inga karringstopp har inte!

Sen vid 9 imorse fick jag ett mezz av Jessie dar de stog, e du vaken jag vill hem. For Jessie var kvar och sov pa festen! Sa upp och hoppa och in i bilen och hamta dom, men nu e jag hemma. Och sa fort jag e klar med detta ska jag ga och sova en stund!


Lita: Lae saknar Lita! De e som Ronny utan Ragge! Hade fan velat varit med igar!

Linda; Jag lovar man kan nog ha otur mer an 21 ar i rad! Jag e fan 21 ar och typ 2 manader och jag har fortfarande otur. Och jag lovar jag kommer ha otur tills jag kommer hem! Och om jag fortfarande har otur nar jag kommer hem sa ska jag borja kopa mina katter, sa jag hinner kopa typ 40 st innan jag e 35. Jag ser sa fram emot att vara den galna tanten med 40 katter. Lr den som blir i hop parad med nan slemmig javel pa parmiddagarna! Saknar dig!

Kim: Fan va kul att hora fran dig! De var lange sen! Du maste lova mig att du blir totalt shitfaced (full som fan) pa din fodelsedag! Ta en drink for mig! nej fan ta 3 drinkar for mig! Och fan de e klart vi ska ut och festa nar jag kommer hem! Da ska vi bli facking javla shitfaced! De ska bli kul!

Och alla ni andra dar hemma, Saknar er! Kommer hem om ca 8 - 20 manader. Ses da!

Btw har kopt en ny kamera, den kommer imorgon, sa snart far ni bilder pa bloggen oxa!

Bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Lulun

ja, vi lärde känna varandra alladeles för sent för min smak!! Men det tar vi igen sen. om 8-20 månader!! :D

Postat av: Lulun

härligt med kameran förresten!! efter att jag inhandlat iPoden och modil så kanske det blir det som är nästa projekt.

2006-10-22 @ 22:55:03
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback