Hinder!

Jag gillar verkligen mina vardfroraldrar och sa, men seriost hur svart kan de vara att forsoka halla huset rent under helgerna nar jag inte jobbar! Nej lat allt vara sa att jag kan ta hand om allt pa mandagen! Diska, tvatta, damnsugga och vika klader SAMTIDIGT som jag ska underhalla barnen! For jag tanker fan inte stada nar jag inte jobbar!

Aimees mamma,lillerbror och kompis e har nu. Och pa torsdag kommer Andres mamma och pa fredags kommer Jessies pappa..
Mina foraldrar kommer i januari, 3 manader tills dess!

Jag kanner mig almant nere idag och jag har ingen lust att ga till skolan idag!

Men en sak som gor de battre e att jag pratar med Lita pa msn! Saknar dig!
Och att precis nar jag borjade skriva de har inlagget spelade dom Lips of an Angel pa mtv.
Alskar HInder! 6 dagar tills jag ska se dom live! Langtar som fan! Jag och Aimee pa roadtrip i min alskade Volvo, som jag forovrigt inte har ett bra namn pa an! Jag fick min kamera idag sa jag ska ta kort pa min alskade volvo sa far ni se skonheten!

Nej nu ska jag ga ut och promenera!
Bye bye then!



Kommentarer
Postat av: Lita

nej för helskotta! du borde ju inte få städa när de kan göra det lika bra som du. speciellt om det gäller saker de gjort själva med barnen. fräckt!! jaja... vad roligt att du tycker det är kul med mig på msn. måste försöka va där oftare! kram

Postat av: Rausing

Alla vardfamiljer gor sa har.. Belive me jag ringde typ alla mina kompisar har och skulle beklaga mig och alla hade de lika dant! Men pa nat satt kan jag sorsta dom.. pa vardagarna ser dom ungarna typ 4 timmar per dag, da kan jag forsta att dom inte vill stada p helgerna nar dom kan vara med ungarna istallet! Men fan maste de drabba mig!

2006-10-25 @ 00:50:04
Postat av: Lita

de får skaffa städerska!! =)
hallå, nu vill jag se bilder på bloggen. jag måste ha pictogrambilder du vet

2006-10-25 @ 17:36:25
URL: http://lulun.blogg.se
Postat av: Emilee

Man ska väl inte behöva städa? Det sa dom iallafall till mig på infomötet. EF's förmedling.

2006-10-26 @ 18:51:06
URL: http://emilee.blogg.se
Postat av: Rausing

Nej man ska inte behova stada allt, men barnens grejer och dina egna och da blir de genast en del, ungarnas rum, ungarnas tvatt, ungarnas leksaker i hela huset, disken nar du lagat mat till ungarna. De e ganska latt att man far stada allt! Men jag har faktiskt inget i mot att stade lite granna, emn nar foraldrarna inte ens forsoker, da blir man lite arg!

2006-10-27 @ 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback