Boston

Dagens lat: "Boston"- Kommer inte ihag vad bandet heter, nat pa A.


Jag e fan beroende av musik!
Jag lyssnar pa musik sakert 80 procent av min vakna tid!
Forut nar jag bodde i sverige lyssnade jag bara musk i bilen lr typ pa fester!
Nu har jag musik pa jamt! De kanns som att de hjalper en ga igenom livet pa nat satt! Fan va tontigt de lat, men anda!

Jobbar hela dagen idag och sen starbucks ikvall!
Sallad till lunch! Jag och jonas akte och gjorde lite grosseryshopping.. de var ganska kul faktiskt!

Fan Lulun fick svara av Ebba, de e ganska grymt!
Ska kolla pa tvn nu.. Mtvs musik kanal sa klart! Och Fuse forstas!!

Bye bye then

Kommentarer
Postat av: Lulun

doh, jag menade ju att du skulle skriva en kommentar på min blogg!! =)
du, du kan ju vara djup du också. som du vet vem. hm. förresten svarade jag på ditt mail. nu ska jag till jobbet och gulla med lillen igen. ciao, som ebba säger

Postat av: KIM

HEJ SARA det här e kim! har du kul i amerikat? jag sitter hemma hoss patrick dom ska ut på krogen och jag får sitta hemma.... 2 veckor kvar sen blir de krogen! :D patrick säger att han ska på krogen med dig när du kommer hem! hejsvejs!

2006-10-20 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback