"Seize The Day"

Dagens lat;: "Seize The Day" - Avenge Sevenfold.
Avenge 7X e egentligen lite for "hart" for mig! Men jag har mer och mer gatt over till den morka sidan pa senaste! hahah morka sidan, jag e for rolig!

Men jag sitter har aldeles sjalv. Noah e i skolan och Di och barnen ar i vag pa nat stalle.. jag bestamde mig for att stanna hemma for forsoka blir helt frisk, har varit lite sma dalig i ca 2 veckor!

Sa nu pratar jag med Lita pa msn och kollar pa tv!

Linda fragade mig vilka Hinder var. Hon kande sig lite dum for att hon inte visste! Men de okey dom e inte sa kanda i Sverige an!

Hinder ar 5 ursnygga och trevliga killar fran Oklaholma!
Grabbarna kor pa den gamla Sex, drugs and rock 'n roll drommen!
Vilken jag tycker e helt ratt!

Men har kommer ett lite filmklipp med grabbarna!
http://www.youtube.com/watch?v=XsjjKWVTXcw


Och jag vill se grabbarna live an gang till Innan jag aker hem. Sa tryck garna pa den har lanken for min skull!  http://eventful.com/demand/D0-001-000024575-4

Ha de bra alla dar hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback