Söndag

Idag kör jag en riktigt bakis dag! Även fast jag inte är bakis!
Satt ju helt själv igår, ingen ville vara med mig! Så jag tog med mig hunden på långpromenad, men jag tror inte att han ville vara med mig heller! Han ville nog ligga på tomten och sova!

Dagens outfit: Väldigt luffar aktig!
Gröna mjukisbyxor.
Tjocktröja som en köpt på Carlings, eller vad de nu heter!
Gyllene tider tshirt.

Jag ser helt enkelt ut som fan!
Men man orkar ju inte alltid vara fin!

Har ätit tacos idag!
Jag tycker att de e lite jobbigt med tacos, de blir sånt antiklimax.
Man längtar så efter att få äta de, sen äter man typ 2 skal och så e man proppmätt!

Kommentarer
Postat av: Lulun

Du är rolig du Raus, men så rätt du har.
Varför blir man så mätt av tacos. Det måste finnas någon matematisk formel för det..
T*2=M
Vad sägs om den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback