Seattle!

Nu e jag framme hos min host family i Seattle! jag kom hit igar natt runt 12 ( svensk tid 8  pa morgonen)
Just nu jobbar bada foraldrarna mamma skulle bara vara pa ett mote i 2 timmer sen kommer hon hem. Barnen e i skolan! En sa lange verkar allt jatte bra!

Orenterings kursen i NY var riktigt trakig, forutom nagra riktigt roliga manniskor och sightseengen (vet inte hur de stavas) Vi sag Frihetsgudinnan, Ground zero och massa mer! I hotelll rummen bode man tre och tre efter vart man skulle, men i mitt rum var de bra left overs Jag som skulle till Seattle och dom andra tjejerna skulle till HAWAII(!) och Texas! Igar satt jag pa ett jatte litet plan i 5 timmar, helt sjalv. de var lite laskigt maste jag saga!


Ne  nu maste ag hoppa in i duschen! vi ses

Kommentarer
Postat av: Lulun

Oo, jag är mycket nöjd. Med din blogging alltså. =)
Nu ska jag ner till TK och kolla fotboll. Jag ska ta en öl eller nåt för dig också.
Hur litet var planet?
Jag åkte ett ganska litet från St.Louis till och från NY. Det var en rad på ena sidan och två på andra. Blä!
Nej, nu drar jag! Ha en trevlig helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback