En vecka i Staterna

Den har veckan e en av foraldrarna hemma med mig varje dag.. Idag e de mamma Dianna. Vi har lamnat av ungarna i skolan och snart ska vi aka och titta pa ett hus som vi kanske ska hyra medans dom bygger om de har huset!

De har inte hant mycke, forutom att jag borjar fa hemlangtan, men de e nog bara for att jag haft tid att tanka.. Men ett helt ar utan mamma, pappa min syster, katten, hunden, farmor, farfar och alla vanner..
Vissa stunder kommer nog vara jatte svara.. Men jag ska forsoka fa tag i nagra andra aupairer i de har omradet, som man kan hitta pa roliga saker med!

Och lilla Lita, klart du pallar att komma hit och jobba ett ar! du vet ju att familjen e bra.. och jag e ju har i de fortrollade landet!

Och ja Lita jag saknar faktiskt ungarna. Dock inte lill-lae, men typ David och Emil, jag saknar deras lite korkade satt och kramarna. Men ungarna har e ju oxa goa.. men de e ju svart for dom nar de kommer en nya aupair och deras gamla alskade au pair har akt hem!
Men de blir nog bra i slutandan..

Over and out


Kommentarer
Postat av: Lulun

hoho, vad dålig jag har varit på att sitta vid datan.
igår var det typ fest på jobbet och jag blev så jävla full. typ som när du och jag var ute. jag kunde inte stå på benen i morse och jag trodde garanterat jag skulle spy. men icke.
det var den längsta dagen i mitt liv på jobbet.
kan du ana. nu ska jag ner på lilla stan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback