3 dagar har gatt!

Jag tror jag borjar fa lite hemlangtan, men sa lange har de varit sa fullt upp sa man har inte hunnit tanka.
Idag var vi pa ett Zoo som ligger har i Seattle, vi sag manga intressanta och konstiga djur.

Idag korde jag for forsta gangen bil har i Medina, lite laskigt till en borjan, men sen var de inge problem.

Igar var jag och traffade min moster forsta gangen pa typ 3 ar.. de var kul.. hon bor inte sa langt har ifran.. Vi hade riktigt trevligt.. vi gick pa bio och sag cars.. lite seg i borjan, men nar den val kom i gang var den riktigt bra..

Jag skriver mer en annan gang.. bye bye

Kommentarer
Postat av: Lulun

kul att du träffat din moster!!
Cillas värdfamilj har frågat om jag vill vara au pair där nästa år. Men jag pallar fan inte.
Idag har det varit hur varmt som helst här hemma. Typ 30 grader. Helt sjukt. Jag höll på och svettas ihjäl.
David den stackaren blev helt snurrig och brände sig på armarna. Så söööt!!
Saknar du barnen nåt då, eller är "dina" lika söta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback