Ursakta

Jag vet att jag inte har skrivit pa lange men de har inte hant sa mycke!

Skolan har slutat har sa jag har en av ungarna hemma hela dagarna, sa jag jobbar ca 9 h varje dag!
Sa jag har varit trott.. Men pa dagarna har vi varit pa bibblan pa stranden och haft playdates!

I lordags var jag hemma hos moster maria och skulle kolla pa fotbolls matchen men jag oekade inte kolla for de gick sa daligt! Vi gick pa bio och sag den nya filmen med Adam Sandler, click hette den tror ja.. Den var super bra se den!

I sondags var jag hemma hos Jessie och fixade de sista med Las Vegas resan, nu e den bokad.. Jippie! Vi at middag pa en jatte mysig Mexicansk restaurant!


I tisdags var jag pa starbucks som vanligt!


I onsdags var jag och tre vanner och sag Superman. Och jag brukar inte gilla superman men den var riktigt bra faktiskt! Sa se den nar den kommer till Sverige om typ 3 manader!


Jag borjar fa lite mer hemlangtan men an sa lange e de inte sa farligt!

E nu ensam hemma vilket ar jatte skont!

Ska ga och glo pa tv nu! Har inte tittat pa tv pa flera dagar!
Saknar er!



Kommentarer
Postat av: Lulun

Oh, vad jag är avis på att du ska till Las Vegas. När åker du?? Jag ångrar nog lite att vi inte passade på att åka när vi ändå var så "nära".. Och Starbucks, alltså, finns det något godare? Nää, skulle inte tro det. Jag tror jag ska gå ner till Willy's och kolla om de har nån Haegen Dasz eller hur det nu stavas. Men den är typ tusen gånger billigare i USA.
Och vill du veta något mer? Jag typ saknar ihjäl mig efter Tommy. Vad fan har jag gjort?
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback