Ännu en dag!

Sov i Nykvarn i natt, hos mor och far.
För att kunna tvätta och få lite gratis mat!
Har inte så mycke pengar den här månaden så man måste passa på att få gratis mat!

Åh igår fick jag ett mezz av min bäste vän Julia som e Danmark och pluggar dans och där stod de att hon skulle komma hem idag och stanna över helgen.. Super kul! ska se när vi hinner träffas.. Saknar henne!

Har oxå hunnit vara på Kontorab ( lr vad de nu heter ) men Nattis som skulle köpa lite grejer till sin pappas firma! De enda Nattis och jag gör nu när vi båda e mellan jobb (arbetslös) är att gå på stan och köpa saker som hennes syskon vill ha!

Jaja de här var väl allt för nu!


Kommentarer
Postat av: Lulun

Fan va bra!! nu har jag en vettig blogg att kika i. Men det är ganska kul att gå in på första sidan och kolla på de populäraste bloggarna. Det finns en del Ebba-wannabees!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback