"Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off"

usch blogg.se ar super segt just nu!
Men men jag forsoker anda!

Forra sondagen akte jag och Andre upp till Everett och tittade pa Panic! At The Disco, de var en bra konsert aven om jag blev valdigt mosad! Cobra Starship var forband, dom var riktigt bra!

Forra veckan hande inte sa mycke jobbade som vanligt och sen Starbucks pa tisdagen..
Pa SB planerade vi Andres fodelsedagsfest som skulle ske pa fredagen hemma hos Gene!
Gene ar en skit trevlig rysk kille som har ett stort hus med pool som han bor i helt sjalv. Dar har vi fester valdigt ofta!

Men denna fredagen var de Andres 21 are fest.. Jessie jag och Anton akte ner till Down town pa mandag till en affar som heter The Erotic bakery och bestallde en tarta med 2 stora brost pa! Anton tyckte att de var pinsamt att vandra runt i affaren, jag och Jessie alskade de, och vill stanna langre!

Sa pa fredag eftermiddag akte Jessie och hamtade tartan och sen hamtade hon mig och Malin och sen akte vi till Genes hus. Men de vissade sig att han var och hamtade nagra fest deltagar sa vi fick sitta i bilen utanfor och vanta! Sa vi borjade blasa upp ballonger i bilen och de tog en jakla tid for honom for vi hann bladsa upp ca 80 ballonger som vi satt med i bilen for de var svinkallt ute!

Men sen dok Gene upp till slut och vi borjade dekorera huset..

Ca  2 timmar senare borjade folk dyk upp, inklusive Andre och festen startade.

Kl 12 fick Andre sin brost tarta som blev en stor hit.. alla alskade den!

Sen var de alkholintag i nagra timmar..

Jag tog de ganska lugnt for jag madde inte sa bra.. holl pa att bli sjuk..  Men runt 3 hittade jag e sang att sova i!

Pa lordag morgon akte vi till Burger Master och at lunch! Basta bakis maten! och sen korde Jessie hem mig och sen typ sov jag och tog de lugnt i nagra timmar!

Pa kvallen jobbade jag, jag hade feber, men ungarna var lugna, sa de var okey!

Och igar stade jag och packade mitt rum eftersom vi flyttar till helgen!

Ringde hem till min syster pojkvan idag, de e hans fodelsedag idag! Grattis Anders!

Men men bilder fran helgen kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback