Josses vilken helg

I fredags jobbade jag och Jessie, Nikki och Michelle gick till Kells, och tydligen sa var Jessie redigt full!

Pa lordag morgon gick jag upp kl halv 8 for att jag och ungarna skulle laga frukost at mina vardforaldrar och sen akte jag och sola och sen vidare till gymmet. De var ruskigt trakigt! Och jag ville bara ga hem och sova!

Sen hem och duscha och vidare till mitt urtrakigt aupairmote! Dar jag och dansk tjej satt och pratade hela tiden, vilket min counsler inte tyckte om!

Jessie hamtade mig fran motet och vi akte till Ikea for att kopa en graduation present till Michelle! Vi kopte massa svensk mat och godis! Och sjalvklart at vi lunch dar! Kott bullar och pommes for mig och kb och potatis for Jessie!

Vi akte hem till mig och gjorde iordning oss och tog de lugnt i nagra minuter! Och tog sedan Jessies bil Nikkis och Tylers hus dar festen var!

Vi kom dit forst och vi snackade med alla som bor dar och Nikkis skona kompis Sarah som e och halsar pa fran Cali!

De spelades sjalvklart drinking games, men denna gang deltog jag inte for jag hade redan tagit 2 shots av vodka , sa jag tankte att de var sakrast att ta de lugnt. Men jag blev stupfull! Men nan gang under kvallen forstog jag att jag var full sa jag borjade dricka vatten for att nyktra till! Och sa fort jag kande att jag nyktrat till sa borjade jag dricka alkohol igen! N&T granne kom ner och presenterade sig sjalv som duchebag, vilket jag tyckte var lite roligt.

De var oxa 4 tyska brudar dar som bara pratade tyska hela tiden!

Men jag hade kul, och nan gang runt 3 gick jag och la mig i Carlis sang! Carli skulle till Oregon och fira pask och hon var snall nog att lata Jessie och mig sova i hennes rum! Annars hade de blivit en taxi hem!

Jag tror att jag drack ca 4 smirnoff ice och tog 5 shots igar kvall! Och jag kanner mig ganska risig idag oxa!

Men jag skyller pa Cory, de var han som gav mig shotsen och nar jag inte vill ha mer sa betalde han mig 2 dollar for att ta 2 till. Och e man fattig som jag sa dricker man!

Bilderna kommer imorn.

Nu ska jag kolla pa tv med min vardpappa

Kommentarer
Postat av: kath

Det låter som en trevlig kväll trotts allt!
Jätte söt bild den där första bara på dig, va e de för ''vas'' glas du dricker ur?
Miss ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback